Advertise Here

JB's Colourful Life

- Another Blogger Blog's


Selamat Hari Raya Aidil Fitri 2009. Kami menyambut hari raya tahun ini dalam suasana yang sangat meriah. Ini ada kerana mak dan adik perempuan kami telah sudi untuk berhari raya di Dubai. Mereka datang bercuti selam 12 hari. Selepas sambutan hari raya...kami telah membawa mereka ke Fujairah dan bermalam di sana. Sejak tinggal di Dubai, inilah pertama kali kami bermalam di hotel. Kami telah menempah 3 buah bilik dan sewa untuk setiap bilik ialah Aed 1200 semalam.

Anak-anak perempuan berasa gembira kerana dapat bermain di pantai dan mereka dapat menangkap tapak sulaiman ( Star Fish ). Anak lelaki pula terlalu seronok dengan jet ski dan motorbike masing-masing. Mak hanya duduk didalam bilik kerana kawasan sekitar hotel adalah berbukit-bukit. Adalah sukar untuk mak berjalan-jalan, Kami hanya berjalan-jalan di tepi pantai.



Kami dapat menyaksikan matahari terbenam. Sungguh indah pemandangan di tepi pantai ketika itu. Kelihatan tidak ramai yang bermandi -manda di pantai, mungkin kerana kebanyakan bilik di resort ini adalah villa yang disediakan kolam renang. Lagipun kami menginap disana bukan dihujung minggu.

0 comments:

Post a Comment